sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Mar-2009 14:35 Email | Share | Bookmark
PERKAHWINAN KAWAN LAMA :- CT REEN & SUAMI DI SETAPAK,KL

mummy & iqbal
pelamin impian ct & wan
tetamu menjamu selera
kawan2 lama...eton,b,suni & ekin
suni & ekin..
pengantin lelaki sampai..
beriringan dgn pengantin pompuan..
iqbal merayau2 dlm dewan
pengantin bersanding...ct & wan
melopong tgk aper???
owh...tgk org main kompang
newly wed..
baby aqil...anak erin
erin & ekin
lepak2 lagik...
bergambar dgn pengantin...
bersama kawan2 & suami..
alamak...xdapat tgkap gambar,dah tido!
Kali nih nak enterframe gambar majlis perkahwinan kawan lama :-

SITI AZRINA & MOHD RIDZUAN
pada 9 Mac 2009 / Isnin
bertempat di Setapak,Kuala Lumpur (berdekatan LRT Taman Melati)


terlanjur pulang meraikan majlis perkahwinan sepupu aku Raira, kami sekeluarga memenuhi
jemputan kawan semasa aku belajar di UiTM,Shah Alam.
Kami mmg agak rapat dulu...kami penah ambik course yg sama,sewa rumah sesama,
duk kolej sesama,pegi kelas sesama,pergi jenjalan sesama.
Ct skrg menetap di KL dan kerja pun kat DBKL.
Memang xjauh perginyer...kebetulan suami Ct nih pun keje kat KL gak.
Seronok dapat hadiri majlis nih sebab dapat jumpa kengkawan lama yg lain mcm
Rubee(Terengganu),Eton(Kelana Jaya),Erin&keluarga(Shah Alam),Suni(Seremban),
Shida(Shah Alam)Ajoy & Ebor(KL)Angah,Eiyla,Kak Fie dan ramai lagi yg aku cuma
ingat muka tapi luper nama diorang Sorry lah kengkawan....dah lebih 5 tahun kiter
tinggalkan zaman 'U'...jadik aku pun makin tua kan

"SELAMAT PENGANTIN BARU CT & WAN. SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT"


BERSAMA KAWAN2 :-K.FIE,SHIDA,ERIN+SUAMI+AQIL,ETON,RUBEE,SUNI,EKIN+SUAMI


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net