sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 16-Nov-2008 17:02 Email | Share | Bookmark



nak update tentang Harith Iqbal sekarang....

menginjak ke umur 10 bulan pada 9.11.08
dah ada 6 batang gigi (4 gigi atas,2 gigi bawah)
dah sgt laju merangkak
dah pandai makan mcm2 selain bubur nasi@nestum. kalo org tgh makan,
mulut iqbal pun sama mengunyah menyebabkan papa & mummy kena suap jugak ke mulut iqbal
dah jarang naik walker sebab rimas xdapat gerak bebas dan capai mcm2
suker duk kat tepi2 dinding sambil koyak tikar getah dalam umah
dah pandai berdiri sendiri sekejap2
lebar senyum kalo diagah atau nampak sesuatu. kalo berjalan,ada aje org tegur dia..
dah pandai jalan sambil menyorong sesuatu mcm walker atau kerusi meja makan
kalo ajak 'ta-tih', sekejap je jalan...pastuh lebarkan kaki nak duduk untuk merangkak.
agaknyer dia kata lambat sampai kalo 'ta-tih'.
pandai berborak..'ma ma ma, pa pa pa, ba ba ba, eii eii eii' dia sebut
paling suker kalo bangun tido, iqbal bukan jenis suker menangis. bangun tido pagi2 senyum
je sambil tegur papa & mummy yg sedang tido..
kalo nampak mummy pakai tudung, kelam kabut peluk kaki takut kena tinggal
dah xnak duduk dalam stroller, asyik panjat dan nak terjun ajer..
dah pandai panjat sofa, pastuh duduk sambil tersengih
dah tahan mandi air sejuk, kalo selalu mmg mandi air panas ajer. mandi air sejuk dia bantai melalak...
sgt suker dgn suratkhabar. pantang nampak suratkhabar mmg laju dikejar
nak masukkan dalam mulut
pandai 'kiss' org...tapi mulutnyer terbuka sampai rasa mcm nak gigit pipi org jer







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net