sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 12-Sep-2008 02:08 Email | Share | Bookmark
Melawat kawan hubby... Mahadir kat spital

Dalam keta...leka je budak kecik nih
Aper la yg nak dimakan tuh???
Sampai KPJ Specialist Sremban
Kat depan pintu wad...
Harith Iqbal nak pegi mana...???
Tengok je Uncle Madir tu...
Nak rendam kaki....
Kelat2 gak muka tahan pedih nih....sakit tuuu!
Aik....tumpang sekaki ker??
Sedap ke katil KPJ cayang...?
Ni pesen aper pulak...
Inilah kaki Madir..
Pemandangan dari tingkap bilik Madir...
Ok...nak balik dah uncle!
Iqbal dah mula mengamuk....ni mummy nak babab nih!
Tgh tunggu lif nak turun...
Dalam lif pun papa dgn Iqbal posing...
Ini gambar peram aku la nih.....

Masa kami balik Seremban hari tuh,kami melawat kawan hubby si Mahadir @ Madir kat KPJ Seremban.
Ini kali ke-2 dia admit ke wad sebab kakinyer yg sakit terbelit tali masa nak tangkap kobau bersama
abah ea marin....
Masa kali pertama masuk wad marin...lama gak raso ea,dekat2 sebulan.
Semoga kaki Madir cepat sembuh dan pulih seperti sediakala supaya dapat dibawa berjalan2 ke merata tempat....
Muka dah ensem....kaki plak sakit xleh shopping raya la cm nih!





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net