sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 6-Sep-2008 01:46 Email | Share | Bookmark
JaLaN2 kE PeNaNg....

Mummy & Iqbal...
Iqbal dah tido...
Iwan, Diana, Farah & Najwa...
Say cheeseeeeee....
Seronok di bawak berjalan diorang nih!
Posing sakan...
Jalan Padang Kota Lama...
Ini aku...
Nama aper bangunan nih ntah..???
Hubby & me...
Jom posing gak...
Ini model2 karat...
Kedai Nasi Beratur...mcm menarik!
Tu dia....org beratur nak order.
Nasi Kandaq rupernyer..
Diana & Iwan...
Najwa & Farah...
Lepas makan sambung posing...
Tukar giliran plak..
Model baju bundle ke???
Perasan betul la...
Ni aper hal plak...??
Tunggu aper cik adik...???
Adoi....pening pale aku!
Pemandangan malam...
Bersuka ria...
Kami di Penang...
Masuk keta posing lagi...
Senyum2 gedik...
Inilah kawan hubby...Encik Din
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Ini antara gambar2 semasa kami berjalan2 ke Penang.
Dah alang2 sampai ke Penang, aku & hubby kuar jalan2....dan mengekori kami adalah Farah,Diana & Najwa (sepupu) serta Iwan (anak buah).
Walaupun dah lewat malam,kami excited gak...walaupun tgk dari dalam kereta jer
Lama betul aku xjalan ke Penang...sempatlah kami lalu Padang Kota. Nak makan kat tepi2 laut mcm dlu2 xdapatlah sebab sekarang dah banyak berubah. Tempat makan dah diletakkan setempat macam medan selera.
Kami pekena nasi kandaq....kira sahur la skali tuh.
Entry ni banyak gambar2 sepupu2 & anak buah aku jer....sebab diorang dah mempergunakan kamera aku. Masing2 posing sakan....
Aku plak dah larat nak bergambar sebab keletihan. Iqbal pulak dah tido.
Sempatlah hubby jumpa kawan lama masa belajar sesama dlu...Din namanyer. Din nih keje di Penang. Thanks yer sudi jumpa gak walau dah lewat malam....











Inilah Encik Din...kawan hubby



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net