sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Saturday, 12-Apr-2008 11:40 Email | Share | | Bookmark
Have Fun....







Wednesday, 9-Apr-2008 05:00 Email | Share | | Bookmark
FoLLow-Up dI HTJ,SeREmBAn....

Klinik Peadiatrik HTJ Seremban...
Carta aliran prosedur temujanji..
kaunter pendaftaran...
View all 12 photos...
Pd 7.4.08 @ Isnin @ 2pm...Iqbal ada follow-up di HTJ,Seremban. Jadi kami sekeluarga bertolak balik ke Negeri Sembilan.. sambil-sambil tu sempatlah balik ke kg hubby dan terus ke rumah org tua aku. Doktor kata Iqbal sihat dan aktif...xde ape yg perlu dirisaukan.

Dan hari nih...genap 3 bulan umur Iqbal.
Selamat ulangtahun ke 3 bulan anak mummy & papa....Harith Iqbal!
Caaaayaaaaaang dia......


Harith Iqbal...permata hati mummy & papa




Inilah kelurga kami...





Wednesday, 2-Apr-2008 23:29 Email | Share | | Bookmark
Jalan2....cari makan at SeNiBoNG

Restoran Selera Senibong...menjadi pilihan
Muka lapar...lepas order makanan
Ni pun tgh lapar gak nih!
View all 11 photos...
Salah satu syurga untuk menjamu selera dgn makanan laut di Johor ni...Senibong!
Tempat makan ni betul2 tepi laut dan pemandangan indah (kalo siang la....kalo malam xnampak aper pun!)
Sejak duk JB...ini kali ke-2 aku ke sana menjamu selera. Lepas jalan2 kat Jusco Permas Jaya, hubby ajak singgah kat Senibong. Memandangkan perut pun lapar....aku ikutkan ajer cadangan hubby tuh. Dan ini antara gambar masa kami makan di sana...........


Reatoran Selera Senibong







Wednesday, 26-Mar-2008 10:20 Email | Share | | Bookmark
sEDuTaN mAJLis pERKaHWiNan zU & zUL

Inilah pengantinnyer....Zu
Tumpang glamour pengantin...
Ketibaan pengantin lelaki...
View all 12 photos...
23.3.08/Ahad aku berkesempatan memenuhi undangan kawan sekerja aku...k.ida di Felda Papan Timur, Kota Tinggi. Antara gambar2 yg dapat pada majlis itu ...Kemeriahan mmg terasa dgn acara silat, tol yg ambil masa amat panjang(adat org johor) dan acara kuda kepang semasa persandingan. Tapi aku xdapat tunggu acara kuda kepang sebab cuaca yg panas ...kesian pada anak aku. Nasiblah sepanjang majlis tu, Iqbal tido je dalam stroller...
Selamat Pengantin Baru buat Zu & Zul....



Wednesday, 26-Mar-2008 04:30 Email | Share | | Bookmark
Permainan baru...

Inilah permainan baru Iqbal...
Baby's activity rattle...Play Gym Infan Land
Inilah rupernyer....mcm buaian je!
View all 14 photos...
Permainan baru Iqbal ...untuk tambah variasi dalam permulaan pembelajaran. Tapi Iqbal belum pandai main lagi....dia cuma tgk je. Biler tangan Iqbal bergerak terkena permainan tu....berhayun la benda2 tuh. Lepas tuh dia tengok lagi....



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net