sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Friday, 5-Sep-2008 21:27 Email | Share | | Bookmark

Pada 1 September 2008 @ 1 Ramadhan 1429H kami kehilangan seorang lagi ahli keluarga iaitu sepupuku Kak Liza.
Arwah meninggal dunia di unit ICU Hospital Seberang Jaya,Pulau Pinang.
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman pada-NYA. Amin.....



Sunday, 24-Aug-2008 14:56 Email | Share | | Bookmark
Kelahiran, Pertunangan & Perkahwinan....

baby K.Zani - Fatin Auni Humayra
Baby Erin - Muhammad Aqil
Huda & Yus...in love!
View all 14 photos...
Entry kali ni nak tujukan khas untuk Kelahiran, Pertunangan & Perkahwinan....





Ini permata hati ke-2 bagi K.Zani kawan di tempat kerja aku....FATIN AUNI HUMAYRA yg dilahirkan pada penghujung Julai yg lalu.




Ini pula cahayamata pertama bagi kawan aku masa study di UiTM dulu, Erin Shahriah.....MUHAMMAD AQIL yg dilahirkan pertengahan Ogos ini.








Pada 16 Ogos yg lalu telah berlangsung majlis pertunangan Huda & Yus Adi. Yg istimewanya tentang diorang nih...Huda adalah kawan baik aku dari sekolah menengah walaupun kami berlainan kelas. Kitorang kenal dari umur 13 thn...suka,duka,gembira,sedih zaman remaja kami lalui bersama. Biler Huda masuk UiTM Perak, aku pulak di UiTM Shah Alam. Yus Adi ni pulak kawan aku satu kelas masa tingkatan 4 & 5. Kami belajar di UiTM yg sama...masa tu kawan yg rapat dgn aku yg ada cuma Yus Adi sebab kami tinggal di kawasan yg sama dan belajar di kampus yg sama. Kawan lain ada jugak..tapi kampus lain dan tinggal di tempat lain.
Ingat tak Yus..aku,ko dgn Bombaq penah kuar sesama pi Mid-Valley???Itu dah kira masa kiter bosan giler duk kat kampus. (Jangan marah ea Huda....masa tuh ko belum bercinta lagik dgn Yus!)
Alkisahnyer Huda & Yus ni pulak kawan sejak sekolah rendah lagik.Masa sekolah menengah pun cuma kawan2 gitu je. Cinta mereka berputik setelah masing2 dewasa.Semoga ikatan pertunangan ini membawa ke jinjang pelamin.





Selit skit....ini antara kawan baik aku sejak zaman sekolah menengah. Kamaliah, Izza dan Thirah.
Nota jari dari aku:- korang nih biler lagik nih????? Asik berkepit je gi mana-mana.








Satu lagi majlis kawan aku yg tak dapat aku hadiri adalah majlis perkahwinan Rosniza @ Iza Mereng pada 17 Ogos.
Disebalik nama gelaran si Iza nih sebab masa zaman sekolah dulu dia nih giler2,ada je benda yg nak dibuatnyer....Selamat Pengantin Baru & Semoga Berbahagia Selamanya.









Sunday, 17-Aug-2008 11:55 Email | Share | | Bookmark
hApPy 2nD ANniVeRsArY eKiN & MaN @ 19.8.2008













I want to feel your hand in mine,
Your hand holding mine so tight.
A bond we share to show we care.
To show that life is right..

I want to feel your face so close,
Your cheek right next to mine.
Our faces one against the other,
Saying "I love you" without whispering a single line..

I want to feel the warmth of your breath
As you stand right next to me.
With every breath you take
Caressing my skin so subtlely..

I want to feel your strong chest,
The beating of your heart.
The heart telling me that love is there
And that we'll never be apart..

I want to feel all of your body
As you lie right by my side.
The security of your closeness
Reassuring me I don't have to hide..

I want to feel love for you
And the fulfillment that this will give.
I want to feel that love again.
Without it, I can't live...




Friday, 15-Aug-2008 12:01 Email | Share | | Bookmark
Harith Iqbal.....Dan Aktivitinyer

Baring diam2 tgk Tv...
Khusyuk tgk kartun...
Dah mula bergerak...
View all 16 photos...
Hari ni aku keje syif petang....
Pagi tadi lepas Iqbal siap makan...aku baringkan dia suh tgk TV.
Diam je dia tgk TV...tapi pastu siap la dia buat aktiviti merayap

Lepas siap mandi,Iqbal tido lena... Dapatlah aku siapkan keje2 umah dan masak...kul 12 tengahari dia bangun.
Iqbal main atas toto sebab aku risau dia terhantuk kepala masa xdapat nak imbangkan badan maa merangkak atau nak berbaring....asyik2 bunyi 'kedegang' kepala terhantuk ke tikar/lantai
Baik je dia main sorang2....













Wednesday, 13-Aug-2008 02:00 Email | Share | | Bookmark
Iqbal dah pandai merangkak.....

Harith Iqbal dah pun 7 bulan....
Cayang mummy & papa ni dah pandai merangkak....dah merata merangkak dalam umah.

Untuk cuci mata sumer.....ini skit gambar Iqbal yg ada.
Nanti aku upload lagi yer....
Nak kena ambik piccas budak kecik nih dgn xtvt nyer dlu baru leh tepek kat sini...
Nantikan kemunculan entry terbaru aku yer....

Posing dlu cayang mummy nih


Dah mula cari sasaran


Dah ada target....mula bergerak


Cube nak berdiri tapi xdapat.....




[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net