sHiKiN+MaN=iQBaL LuV's JoUrNeY FotoPages

By: sHiKiN iDRiS

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 17-Sep-2008 19:50 Email | Share | | Bookmark



Ini award yg pertama pernah ku terima dalam arena fotopages ini.
Terima kasih daun keladi K.Rinna...telah ku gantung award dari mu di rumah ku ini







Friday, 12-Sep-2008 03:46 Email | Share | | Bookmark
Jalan2 ke Giant & Iqbal jumpa sepupu baru....

Dalam keta.....
Sampai kat Giant, Senawang...
Budak bucuk dah lena...
View all 19 photos...
Ini juga gambar peram aku masa balik kg hari tuh.....

Sedikit gambar ketika kami jalan2 kat Giant Senawang dan ke umah akak hubby tgk anak buah baru Nur Farranisa Alysha....







Friday, 12-Sep-2008 02:08 Email | Share | | Bookmark
Melawat kawan hubby... Mahadir kat spital

Dalam keta...leka je budak kecik nih
Aper la yg nak dimakan tuh???
Sampai KPJ Specialist Sremban
View all 17 photos...
Ini gambar peram aku la nih.....

Masa kami balik Seremban hari tuh,kami melawat kawan hubby si Mahadir @ Madir kat KPJ Seremban.
Ini kali ke-2 dia admit ke wad sebab kakinyer yg sakit terbelit tali masa nak tangkap kobau bersama
abah ea marin....
Masa kali pertama masuk wad marin...lama gak raso ea,dekat2 sebulan.
Semoga kaki Madir cepat sembuh dan pulih seperti sediakala supaya dapat dibawa berjalan2 ke merata tempat....
Muka dah ensem....kaki plak sakit xleh shopping raya la cm nih!





Monday, 8-Sep-2008 03:00 Email | Share | | Bookmark
Dari Penang ke Perak....

Tengah bersiap2 nak balik...
Acu dgn Iqbal...
Ini Mak Tok dgn Mak Long...
View all 33 photos...
Pada 2 September kami bertolak pulang....
Memandangkan kami pun bukannyer cuti lama.
Dari Penang (umah Mak Long) kami bercadang singgah ke rumah Mak Tok di Selama,Perak.
Sempatlah pakcik aku menjengah ke dusun yg dah lama terbiar untuk kutip hasil...dapatlah cempedak dan nangka untuk di bawa pulang.
Dari umah Mak tok, kami menuju ke umah Pak Ngah dan Pak Lang aku kat Kamunting,Perak. Memang lama sungguh aku xbalik Perak.
Jadi alang2 kami yang jauh di selatan nih dah sampai ke utara, kami pun singgah sekejap2 jumpa sedara-mara aku. (ni sume adik-beradik Mama... )

Ini antara gambar2 yang sempat aku rakamkan bersama saudara-mara....
Ntah biler dapat balik lagi.....
















Saturday, 6-Sep-2008 01:46 Email | Share | | Bookmark
JaLaN2 kE PeNaNg....

Mummy & Iqbal...
Iqbal dah tido...
Iwan, Diana, Farah & Najwa...
View all 52 photos...



Ini antara gambar2 semasa kami berjalan2 ke Penang.
Dah alang2 sampai ke Penang, aku & hubby kuar jalan2....dan mengekori kami adalah Farah,Diana & Najwa (sepupu) serta Iwan (anak buah).
Walaupun dah lewat malam,kami excited gak...walaupun tgk dari dalam kereta jer
Lama betul aku xjalan ke Penang...sempatlah kami lalu Padang Kota. Nak makan kat tepi2 laut mcm dlu2 xdapatlah sebab sekarang dah banyak berubah. Tempat makan dah diletakkan setempat macam medan selera.
Kami pekena nasi kandaq....kira sahur la skali tuh.
Entry ni banyak gambar2 sepupu2 & anak buah aku jer....sebab diorang dah mempergunakan kamera aku. Masing2 posing sakan....
Aku plak dah larat nak bergambar sebab keletihan. Iqbal pulak dah tido.
Sempatlah hubby jumpa kawan lama masa belajar sesama dlu...Din namanyer. Din nih keje di Penang. Thanks yer sudi jumpa gak walau dah lewat malam....











Inilah Encik Din...kawan hubby



[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net